vrijdag 13 juli 2012

O jee

Vandaag vrijdag.
Maar geen vrije dag.
Werkdag (de betaalde dan toch) zit er al op.
Maar dan.....
Wat ik nu zou moeten doen is stofzuigen,dweilen,stof afnemen.Man wat ziet je huis er uit als er 14 gasten zijn gepasseerd.Pffff.
Ik zou ook dringend moeten beginnen aan het plafond van mijn slaapkamer.Dat zijn nog steeds bruine, houten, lelijke,donkere latjes. De poppemiekes hebben al een mooi licht plafond,maar om de één of andere reden begin ik maar niet aan dat van ons. Ik denk dat de verf al versteend is ondertussen.
Maar goed,ik heb dus nog heel veel werk,werk waar ik eigenlijk nu direkt,terwijl ik zit te typpen aan zou moetn beginnen.Werk dat eigenlijk al gedaan moest zijn.
...
En hier zit ik dan,in de zetel,met een lekkere tas koffie en een koekje.Na te denken over al dat werk.Terwijl het enige werk dat hier op het moment verricht wordt,door de wasmachine gebeurt. Daar zitten 5 nieuwe lapjes winterstof vrolijk in rond te draaien.
Ik denk dat ik nu nog even ga genieten van een momentje rust en dat ik de stofzuiger,dweil en swiffer ga negeren. De verfborstel en de pot hoor ik niet roepen,selectief doof,noemt zoiets.
Nee,vandaag ga ik een nieuw stofje uittesten.
Een stofje,dat een rimpelrokje gaat worden,of toch zou moeten worden.

Wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten