zondag 8 juli 2012

Zondag rustdag

Vandaag lekker niks gedaan. Het plan was eigenlijk om een lekker pyjama-dagje te houden. Maar dat is een beetje anders uitgelopen.
De zon,daar hebben we een hele tijd op zitten wachten (hebben zelfs een zonnedans gedaan,tevergeefs) maar hebben dan toch besloten om er een gezellige namiddag van te maken.Ja ,namiddag,want we hebben dan toch nog lekker tot de middag in pyjama kunnen zitten,heerlijk.
Eenmaal aangekleed,gezellig een hapje gaan eten met de poppemiekes.Ik had mijn zinnen gezet op een paar bolletjes haakwol,maar helaas de winkel was niet open. (mss maar goed,want ik kan toch niet haken)
Spijtig genoeg moest meneer poppemie gaan werken vanavond. En toch heb ik me aan mijn woord gehouden. Ik zit hier alleen,poppemiekes slapen,meneer poppemie werken en ik... ik zit te niksen.
Mijn naaitafeltje lonkt,maar ik ga er vandaag niet aan toegeven,want zondag is rustdag !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten