woensdag 1 augustus 2012

Rust,rust,rust

Het leven hier gaat de komende dagen voor mij heel rustig worden.En helaas niet in de positieve zin.Met een voet die twee keer zijn dikte heeft en ook nog eens heel mooi blauw ziet (maar goed dat blauw een modekleur is) kan ik en mag ik niet veel doen. Zelfs niet naaien,als dat geen straf is.Want ik kan niet eens mijn pedaal van mijn machien bedienen. Sukkeltje dat ik ben ;)
Vraag me niet hoe het komt dat mijn voet er zo modieus blauw uit ziet,want ik weet het zelf niet. Het resultaat van een pijnlijke teen op zaterdag,maar toch nog 5 dagen mee rondgelopen en heel hard mee gewerkt. En dan heb je dus op dag 6 iets wat echt geen fashion statement is.

Ik denk dat er hier de komende dagen veel gehaakt gaat worden,
want daar heb ik  geen voet voor nodig,oef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten