dinsdag 14 augustus 2012

Stilte

De laatste dagen is het hier stil.Geen kinderen in huis en geen geronk van de naaimachine. De laatste dagen is het enkel maar werken,werken,werken.
Nog een paar dagen tanden bijten en dan begint eindelijk ons verlof !
De poppemiekes zijn al enkele dagen bij mijn ouders en ik begin ze nu toch te missen. Dag 1 en dag 2 vond ik die stilte nog zalig. Maar ondertussen is het dag 5 en ben ik heel blij dat ze morgen naar huis komen.
Mijn naaimachientje heeft heel af en toe gewerkt want ik ben aan een tuniekje voor de winter bezig voor de kleine poppemie. Maar door gebrek aan tijd en door mijn machientje dat serieus tegenwerkt raakt het maar niet af. Alhoewel het best potentie heeft om mooi te worden (hoop ik).
Wat ik wel nog heb gedaan is iedere avond gehaakt aan mijn dekentje. Ondertussen zitten er al 4 bollen wol in en ben ik met de vijfde begonnen. Het blauw was uitverkocht in de zeeman dus dat was even dikke pech. Maar dan gaan we verder in het roos en wit. Laat roos nu toch wel net de lievelingskleur van de poppemiekes en mij zijn :)

Nog een paar dagen,door de zure appel bijten,vanaf vrijdagmiddag zien wij het leven door een roze bril,gewoon omdat we roos zo mooi vinden en dan is het eindelijk...VAKANTIEEEEEEE !
Dus voor nu is het stilte,stilte voor de storm :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten