zaterdag 29 september 2012

Fluo patronen

Fluo,je moet er voor zijn. Maar als kind van de jaren 80 vind ik fluo dus echt wel..euhm...flashy ? :)
Mijn poppemiekes delen mijn mening.
Dus we zijn weer eens knoopjes gaan inruilen voor fluo wol.
En fluo wol,vraagt om fluo beenverwarmers,dus die ga ik ermee breien. Of toch proberen te breien,want verder als een sjaal ben ik nog nooit gekomen.
Ben ook tot een wijs besluit gekomen dat ik ,na de operatie en herstel, naailessen ga volgen.Bij een hele toffe madam,gezellig met drie leerlingen :) Kan al niet wachten tot het zo ver is.
In afwachting daarvan heb ik twee patroontjes voor mezelf gekocht. Zou toch moeten lukken hé :)





En ik ben nu ook de trotse bezitter van een Iphone.
Snap het ding nog niet ,maar één ding is zeker. Hij heeft het coolste,meest flashy jasje aan...
in fluo-roze. Baby I like it :)



1 opmerking:

  1. Hihi succes met je beenwarmers :) Dat moet toch wel lukken hoor! En gefeliciteerd met je nieuwe iPhone. Welkom bij de club! ;)

    BeantwoordenVerwijderen