dinsdag 11 september 2012

Genoeg gebakken,nu stikken

Vandaag is het English afternoon thea in het rusthuis waar ik werk.
De vraag kwam dus of ik wat wou bakken.Mijn vraag was wat moet ik bakken.
Waarop ze zeiden doe je zin maar.
Dat moeten ze dus niet zeggen want dan ga ik los hé :)
De oudjes zullen straksjes kunnen smullen van minicupcakes met een toefje speculaasmascarpone.
Van zandkoekjes voor bij de koffie of de thee.
En dan zijn er ook nog minicupcakes waar niks opzit,voor de mensen met diabetes.
En dan zijn er nog cakepops,van chocolodecake met mascarpone en in de chocolade gedoopt.

En tussen dit alles heb ik ook nog een rokje afgemaakt voor de kleine poppemie.
Met een schoon onderrokske.
Een simpel a-lijntje met een stofoverschotje van een roke van grote poppemie.Met een rits (die per ongeluk aan de verkeerde kant zit) en een knoopsgat elastiek.Het is wel nog een beetje aan de lange kant,maar dan moet ze er maar voor zorgen dat ze hard groeit.







Nu proberen om alles droog int rusthuis te krijgen,want het regent dat het giet.

En dan genoeg gebakken,vanavond wil ik terug stikken :)
(en het is net voetbal,komt dat even goed uit)

2 opmerkingen:

  1. Mmm dat ziet er lekker uit zeg! En wat leuk, die tekst met chocolade op de koekjes. Gezelligheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, ik krijg al honger! En ik ben jaloers op,alles wat jij gedaan krijgt op 1 dag...

    BeantwoordenVerwijderen