vrijdag 14 september 2012

liebster award

Liebster Award

Ik kreeg een Liebster Award van Frullemieke, waarvoor dank!




Er hangen wat regels aan vast, namelijk:

De regels:
1. Elk persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, het maakt niet uit wat.
2. Je moet 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht.
3. Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.
4. Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post.
5. Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een reactie achter te laten.
6. Je mag niet terug genomineerd worden.

De 11 dingen over mezelf:
1.Ik heb twee lieve dochtertjes
2. Bijna 17 jaar samen met mijn man,waarvan 9 getrouwd
3. Net voor de bevalling van oudste dochter hebben we ons huis verkocht en een ander gekocht
4. Ik heb twee lieve hondjes,kiki en jolie
5. Ben al heel mijn leen dol op prutsen aan vanalles
6.Ik hou alles bij,waardoor ik steeds plaats te kort kom
7.Ik ben een rommelkont
8. Ik werk als zorgkundige in een rushuis
9.Ik zing altijd mee met de radio
10. Ik hou van kleur in mijn leven op alle gebied
11. Ik wil iedere avond een kommetje chips met een glasje witte wijn


De 11 vragen die Frullemieke aan mij stelt
1. Wat is je favoriete tv-programma of boek?
     Ik kijk bijna nooit tv,ben dol op romans en chicklits
2. Wat staat er nog op je to do-lijstje om zeker eens te doen?
     Citytrip naar cote azur
3. Wat is je lievelingseten?
     scampi's met currysaus en kroketjes
4. Wat is je grootste droom?
     Een eigen stoffenwinkeltje beginnen
5. Wat zijn je hobby’s?
     naaien,haken,taart bakken
6. Heb je kinderen? Hoeveel zou je er willen?
    2 dochters van 4 en 6
7. Wat is je favoriete bloem?
     orchidee
8. Waarom ben je begonnen met bloggen?
     omdat mij ertoe aan te zetten meer dingen te maken  (en stiekem was ik jaloers op jullie blogs)
9. Wat is je grootste angst?
     kan ik zo direkt niet zeggen
10. Wat is je lievelings kleur?
       ROOOOOOOOS
11. Wie zou je nooit meer willen missen?
      te veel mensen om op te sommen

En nu de bloggers aan wie ik de award doorgeef:
1. @ Yane
2.  MaMarleen en co
3. Moeke Veerle maakt vanalles
4. Sweet Sienna Hope
5. It's MIek
6. Tante Jannie's Originals
7. by eva maria
8. Brenda haar creaties
9. Miss Creatuurtje
10. Bizzy Lizzy
11. Pippelien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten