zondag 24 maart 2013

Nu efkes nie

Terwijl half blogland zich bezig houd met paasbomen en zomerkleedjes en leuke vrolijke tasjes en supermooie kussen,kan ik alleen maar denken,nu efkes nie.
Ik heb er gewoon efkes geen zin in.
Is het de koude ? Is het de sneeuw ? Is het gebrek aan zonlicht of te veel werkuren.Ik weet het niet.Ik kan er nie op antwoorden.Het enige wat ik kan denken is weer,nu efkes nie.
Ook al ligt er kuikentjes stof te wachten voor een paaskleedje.
Ook al ligt er ene patroon te wachten voor een mooi bloesje.
En ook al ligt er ene halve rok voor mij klaar in mijn lievelingsstofje.
Nu efkes nie.

1 opmerking:

  1. Soms wordt het allemaal eens eventjes teveel,zelfs wat je graag doet werkt vermoeiend dan. Het beste is dan gewoon eens alles van je af zetten en (proberen) wat te rusten. Veel groetjes, Bina.

    BeantwoordenVerwijderen