maandag 1 april 2013

Lente setje

Ik zag de zon en voelde de lente.Tot ik buiten kwam,brrrr.
Ik zette me dan maar achter het grote raam en genoot toch van de zonnestraaltjes.En van zonnestrale krijg ik ideetjes.
En er werd een setje geboren voor de kleine poppemie.
Nu de temperaturen nog omhoog krijgen.
Stofje kon ik weer niet laten liggen bij veritas.En ja ik weet het,weer een simpel rimpelrokje met elastiek,maar de poppemiekes vinden dat zo makkelijk en comfortabel.Voor de eerste keer gebruikte ik onderaan paspel,felgroene en vind het wel leuk,ga ik nog doen.
Ik pimpte een oud t-shirt met een felgroen gieterke en naaide er knoopjes op in de kleurtjes die in het stofje komen.
Meer valt hier nie over te zeggen hé,simpel,rap klaar en poppemieke vind het mooi.

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk! En die gieter met de knoopjes, super, dat idee ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk setje en dat van de gieter vind ik super gaaf. Dat wil ik ook graag een keertje maken als dat van je mag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk,ik ben het ideetje zelf ergens op pinterest tegengekomen :)

      Verwijderen
  3. leuk, dat gietertje met die knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaja ! Dat gietertje met knoopjes bezorgde mij ook een brede glimlach hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee en origineel! Super leuk setje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een prachtig setje.
    Nu mag de lente zeker beginnen :-)
    Geniet van je creatie, het is er eentje om trots op te zijn!
    Groetjes,
    Het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe combinatie!! Zo fris, zondag geven ze 20°C, dus hang het setje maar al klaar.
    Is dat met flockfolie?
    Gr, Katie

    BeantwoordenVerwijderen