dinsdag 30 april 2013

Ze zijn zo mooi meneer

Dat zei ik tegen meneer poppemie toen ik de stofjes zag op deze nieuwe webshop.
http://www.roosenviolet.be/
Kiezen was dan ook heel moeilijk,maar je moet nu eenmaal knopen doorhakken in het leven.Ik koos,ik betaalde en een dag later zat het al in de brievenbus.Als dat geen service is.
Ga allemaal maar eens een kijkje nemen bij deze lieve dame,het is de moeite en er komen iedere dag leuke dingen bij.
Spijtig dat het naaien zo snel niet gaat als het kopen,hihi.
En zie je die lichtblauwe stof,die daar overbelicht in het hoekje ligt onderaan.
Awel,ik weet nu al dat mijn poppemiekes daar straks voor gaan vechten.Er staan honderden kleine vlinderkes op en hier en daar gouden vlinderkes die mooi blinken als ze het zonneke zien.Zo mooi.
Ze gaan hun best moeten doen om mij te overtuigen naar wie van de twee de stof zal gaan,want ik wil hem stiekem ook voor mezelf.
Allé,ge bent hier bijgelezen,ga maar eens snel op de webshop kijken nu,www.roosenviolet.be,nie vergeten hé.


8 opmerkingen:

  1. ohjee, dat wordt portemonee in het oog houden, inderdaad keitof winkeltje, gauw bij mijn favorieten steken. Mooie keuze heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o een link om te onthouden, kheb 3 stofjes gezien die ik graag wil. Ook handig dat de fournituren die erbij passen eronder staan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! Ik ga meteen een kijkje nemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. awel, ge maakt eerst voor het grootste poppemieke iets en later kan het kleinste poppemieke het aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zo niet goed he, nog een link naar een superieur winkeltje...

    BeantwoordenVerwijderen