vrijdag 17 mei 2013

Life sucks

Frustraties wegknippen.
Ik dacht dat het wel zou lukken.
Twee patronen overgetekend en uitgeknipt.Uit stof nog eens uitgeknipt.
Me serieus afgereageerd op dat papier en een paar keer goed gemept met mijn lat.
Maar ik zit nog steeds vol frustratie.
Eerst en vooral voor mijn stikmachien,dat in het beste geval een maand zal wegblijven (wat dan in het slechtste ??).
En ook frustraties op werkgebied.
Ik moet dringend knopen doorhakken.
Ik wil niet zo iemand zijn die binnen 40 jaar denkt,verdorie,had ik toen maar ...

Voorlopig ziet het ernaar uit dat ik die persoon wel zal worden en ook daar ben ik dan weer gefrustreerd door.

Af en toe wil ik roepen
LIFE SUCKS

6 opmerkingen:

  1. Ze zouden u een vervang-machien moeten geven ( zoals in de garage, als ge uwen auto binnenbrengt!)
    .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knuffel! En zo'n vervangmachine zou idd wel een goed idee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou ook zot worden hoor, kan je niet van iemand een machine lenen voor zolang? Of inderdaad een vervangmachine vragen? En ivm dat andere: volg je hart, dat deed ik 2,5 jaar geleden ook, en het is nog steeds de beste beslissing van mijn leven! Veel moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piep klinkt niet goed meid, ik zou ook een vervangmachine vragen,,misschien kan het wel....en op Werkgebied, niet makkelijk maar goed overdenken....
    en nu beslissen dat je later geen spijt krijgtw

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is niet altijd even makkelijk. Ik heb net besloten dat ik vanaf september minder ga werken. Dat zal zorgen voor minder frustraties en meer tijd om dingen te doen die ik nu bewust laat liggen. Af en toe alles op een rijtje zetten en knopen doorhakken is nodig. Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen