vrijdag 10 mei 2013

Op 100

Het is officieel,de teller staat op 100 volgers.
Bedankt alvast aan iedereen die hier mee leest.Sommige komen iedere dag kijken,andere komen af en toe eens piepen en ik vind het allemaal geweldig :)
En nu volgt er een give-away'ke hé,ah ja 100,dat moet gevierd worden.
Wat het gaat worden,daar ben ik nog niet helemaal uit,maar het zal iets leuk worden.
Iets met liefde gemaakt.
Dus heb je zin om mee te doen,laat dan hier een berichtje achter.
Een linkje op je blog mag,maar hoeft niet.
Je kan meedoen tot 31 mei en op 1 juni wordt de winnaar gekozen.
Succes !

35 opmerkingen:

  1. Natuurlijk heb ik zin om mee te doen, mooi hoor, 100!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauw, proficiat met je 100 volgers!!! Ik doe natuurlijk ook graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat moet gevierd worden! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook graag mee hoor. En gefeliciteerd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar doe ik aan mee!! Proficiat met je 100 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat, ik wil wel mee doen, ik hou van een surpriseke.
    Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat! en ik doe bij deze ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed zeg! Proficiat met het behalen van de 100! ;) Ik doe heel graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe graag mee als 100e volger :-) heb zelf geen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met de 100 volgers! Ik doe ook heel graag mee, je hebt me curieus gemaakt. Doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat, ikzelf zit aan 50 en denk er ook aan om een give-away te doen maar inspiratieloos... Ik doe graag mee met die van jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondertussen staat de teller op 101 :)
    Ik neem graag deel aan je give-away.
    Ik ben onlangs zelf ook een blogje begonnen, neem gerust een kijkje. Liefs, zonneprinses

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, een verrassingsgive away ... ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee, proficiat met je volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow al meer dan 100 volgers, gefeliciteerd!! Ik doe uiteraard graag mee met je give away! En ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee, ik lees je schrijfsels ook graag :)
    Doe zo voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe mee, hoor, ik ben altijd te vinden voor n verrassinkske! Proficiat met die 100!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik....doe....ook....mee...Uiteraard! Proficiat met je 100 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee.
    Kom elke dag even kijken wat voor moois je hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kom hier via, via maar je hebt een leuke blog ik doe graag mee weet je dat we woorden moeten ingeven voor we een bericht kunnen plaatsen :)

    Ga je natuurlijk volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Uiteraard speel ik mee :)
    Proficiat met de 100!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Awel, soms hou ik wel eens van verrassingen. Ik doe mee! Gefeliciteerd met je 100 trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En nieuwe volger die graag meedingt naar een prijsje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Proficiat met je 100 volgers! Ik heb net je blogje ontdekt en ben al meteen fan! Ga hem meteen toevoegen aan mijn lijstje :).
    Nog veel succes en plezier met je blogje en hopelijk nog veel volgertjes erbij!
    En ik doe uiteraard ook graag mee met de give away ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Driewerf hoera!
    en hop naar nog veel meer volgers!

    Ik hou van verrassingen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Proficiat! Ik heb maar 2 volgers denk ik, ik hou dat niet vol, van elke dag iets te schrijven.
    Ik hou ook wel van verrassingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hmm, een verrassing daar heb ik ook wel zin in, count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wil graag mee doen met de give-away. ik heb vandaag een pechdag en zou mijn geluk graag doen keren. En met het winnen van een give-away gaat dat misschien wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Maar....wat zie ik nu, ik had mezelf nog niet " ingeschreven" voor je verassingsgive-away ( en ik dacht echt dat ik dat al gedaan had!)
    Ik hou wel van verassingen, dus count me in PLEASE!
    :)

    En proficiat met je 100 eerste volgers....op naar de 200,300,400.......

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee!!! Op naar de 200!
    Groetjes, bernie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi, ik wil graag meedoen. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat!
    Ik heb net je blog ontdekt, je hebt er een volgertje bij.
    Natuurlijk doe ik ook graag mee aan je give away!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik zie dat je inmiddels ruim over de 100 zit :)

    En op de valreep doe ik graag nog met je give away mee hoor!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen