vrijdag 6 september 2013

Tijd

Ik heb veel tijd te kort de laatste dagen.
Met mijn job als zorgkundige en daar mijn zaak van Poppie bij wordt het soms een beetje te veel.
De zaak gaat goed op dit moment,heel fijn natuurlijk.Maar ik heb gewoon de tijd niet om alles te doen zoals ik het zou willen of moeten doen.
Ik zit zo tussen de 2 jobs tussen in,bestellingen maken,poepegatten gaan wassen,bestellngen maken,mensen in bed gaan leggen ...
Tijd om iets nieuws uit te brengen heb ik niet en tijd om mijn eigen kinders te kleden nog veel minder.
En ik kan het me niet permiteren om mijn vaste job op te zeggen,daardoor loopt Poppie dan weer niet goed genoeg.Misschien als jullie allemaal reclame maken :p LOL

Och soms moet je dingen veranderen in je leven.Dus zijn we gisteren maar gaan solliciteren op 2 plaatsen.Ook in de zorgsector,maar nachtwerk.
Baat het niet dan schaad het niet.
Hopelijk komt er snel iets uit de bus zodat ik terug wat meer tijd krijg.

4 opmerkingen:

  1. succes ermee! Blij te horen dat Poppie het goed doet, maar het zijn ook wel prachtige kleedjes natuurlijk. Hopelijk vind je een werkbare combinatie van werk en poppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes! Hopelijk vind je naast een nieuwe job, ook snel weer wat rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet vergeten af en toe aan jezelf te denken. Hopelijk valt er een leuke job uit de bus. Ik heb zelf ook gevraagd om meer nachten te mogen doen, dat is iets beter te combineren met het gezinsleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GOed te horen dat de business goed draait! Maar idd zien dat je jezelf niet voorbij loopt...
    Jij moet aan jezelf denken, want iemand anders doet het niet voor jou hoor...

    BeantwoordenVerwijderen