vrijdag 8 november 2013

Handige Harry

Ja ja,af en toe heeft hij het in zich.
Ge weet ht ondertussen,of ge weet het nog nie,maar dan weet ge het nu wel :p
Zaterdag 16 november sta ik voor de eerste keer met Poppie op een beurs.
Sant Boutique in Antwerpen Expo.

Nu mijn kleedjes,hangen hier thuis aan een onozel rekske van de leembakker.
Voor thuis voldoet dat wel,maar om nu mee uit te pakken op een beurs,denk het nie.

En dan was er in de week een aflevering van Rok en Roll op tv.
Waar zij een kledingrek ging maken van bezemstelen.
De eerste reactie van Meneer Poppie  was : "Da trekt op niks ,da kan ik beter"

En ik dacht,uhu,maar zij doet het wel,gij denkt het gewoon.

de dag erna zag ik hem druk in de weer met balken en ik vroeg me af wat die nu weer ging doen.Eerlijk gezegd dacht ik dat hij hout ging zagen voor de open haard.

Toen ik toch eens een kijkje ging nemen in de garage,stond ik met mijn mond open te gapen.
Hij had verdorie al een kledingrek in mekaar gestoken !!!
En wat voor één !
 Ik geef hem gelijk,deze trekt wel op iets en hij kan het veel beter (af en toe zijn ego strelen)
En wat heeft dat nu gekost,awel, 2,5 euro voor een bezemsteel en da ist.
Geweldig gewoon.
Nu mag ik er nog een likje witte verf opzetten en we kunnen in stijl naar de beurs,woohoo.

8 opmerkingen:

  1. Ha! Schitterend...
    Zie, rok en rol inspireert de mannen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap! Ik kan dat ook nog gebruiken ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw heel mooi!! Heel veel succes overmorgen! Had graag gegaan naar de beurs maar we zijn er eens tussenuit. Anders kon ik je de gewonnen give away zelf overhandigen ;-) Stuur je me even jouw adresgegevens door dan stuur ik het op! Liefs, Sofie (de wereld van Sofie)

    BeantwoordenVerwijderen