woensdag 11 december 2013

Is het na-apen of gewoon ideetjes opdoen

Ik zag op de blog van Emma en Mona een paar dagen geleden het allerschattigste servies voorbij komen. Ik heb ten eerste een zwak voor leuke serviezen en ten tweede,mijn is heel saai en versleten.
Dus gisteren een bezoekje gebracht aan pippoos en dan maar eens zo'n porselein stift gekocht.
Man dat is leuk om te doen.

Eén van de komende weken staat er hier een verandering van de keuken op de planning (schilderen,gordijnen en alles nieuw in de kasten)
Dus ik dacht,laten we die stift eens proberen op mijn lelijke versleten wijnglazen en borden.
De dochters gaven me intructies van wat ik allemaal moest tekenen.
Zo is het ook aan het licht gekomen dat ik dus alles behalve een tekentalent ben.
Echt.
Maar is heb mijn dochters goed opgevoed en ze geleerd hoe ze mama's ego moeten strelen.

" Ooh,mama,dat is kei mooi.Jij kan dat zo goed mama.Ik kan zo mooi niet tekenen,maar mama,oooo jij kan dat echt mooi. Oh en kijk eens hoe een mooie hartjes en sterretjes jij kan tekenen. Alleen de snor mama,dat zijn precies lippen"

Ik moet ze dus nog een klein beetje beter de kneepjes van het complimenteren bij leren ;)

Maar goed,als testje was het leuk,goed gelukt en we gaan het nog doen.
Volgende keer wel andere kleurtjes kopen want de meisjes vonden het zwart maar saai en ze konden er niet bij waarom ik geen roze had meegebracht.



3 opmerkingen: