donderdag 26 december 2013

Kerst in de Efteling

Kerst is weeral voorbij.
Wij hebben de grootste verrassing gehouden op de ochtend van kerstdag.
Toen de meisjes wakker waren vertelde we hun de planning van de dag.
Ik hoorde enkel maar JEEEEUUUUJJJJJJ
Ik dacht dus echt dat alle mensen Kerst thuis vieren,met hun familie en dat we lekker alleen in de Efteling zouden zijn....niet dus.
Enorm veel volk,maar ook enorm veel gezelligheid.
De meisjes hebben er zo van genoten en dan geniet je natuurlijk als ouder mee.
En ik kan dan ook niet anders dan jullie ook even de foto's te laten zien hé ;)
Gezellig aan het kampvuur iets eten,met de prachtige mutsen (ahum) ,maar een gekregen paard mag je niet in de bek kijken zekers .Laten we zeggen dat we unox goed gesponserd hebben.

En lange wachttijden aan de attracties zijn dan nog voor iets goed.....
want ik vind het best een mooie foto met mijn meisjes :)


3 opmerkingen: