zondag 12 januari 2014

Slechte eigenschap

Een zeer slechte eigenschap de laatste tijd.
De man des huizes wordt er zelfs een beetje koekoek van.

Ik heb last van uitstelgedrag.
En nog geen klein beetje.

Laat ik eerlijk zijn,ik heb best wel veel slechte eigenschappen hoor,maar die ga ik nie aan jullie neus hangen. :p
Maar over dat uitstelgedrag,wel ik werk mezelf precies een beetje in de nesten.
Bestellingen blijven liggen tot het allerlaatste uur dat ze met de postbode mee moeten.
Nieuwe collectie ligt al een eeuwigheid geknipt en mooi neergelegd op de tafel.
(ligt daar wel heel schoon hoor en helemaaaaal nie in de weg) uhumm.
En vandaag slaag ik er weer in.
Binnen amper 5 uurtjes moet ik 2 kleedjes en 4 gepersonaliseerde slabben klaar hebben.
En weet je wat het ergste is.... ik vind het grappig :p

Ik leer ook niet bij hé.
Maar hey,soms zijn iemand zijn slechte eigenschappen net zijn goede kanten hé.
Toch goed van mij dat ik het luchtig opneem en er mee kan lachen ;)

4 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar, strijkplank staat hier altijd uit tot ergernis van mijn ventje. De lappen stof erop lijken elkaar aan te trekken en weigeren nog te vertrekken. Maar die strijkplank wegdoen, of stoffen nr hun plaats brengen, no way ;-) Stukje van dit en stukje van dit, naadje strijken, het moet in de buurt blijven liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. herkenbaar maar ik heb dat dan met administratief werk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe vaak mijn beste werk last minute.. Alles blijft lang liggen, maar als het dringend is.. dan kan ik er echt voor gaan en de leukste dingen gebeuren dan :)

    Groeten creastine(.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen