donderdag 13 februari 2014

Kitchen make-over

Lelijke bruine houten lattekes tegen het plafond, over heel het huis.
Bijna alle kamers zijn wit geschilderd,behalve nog de 2 laatste,de grote klussen.
De keuken en de woonkamer.
Eerst aan de beurt,de keuken.

Mottige bruine lattekes worden mooi wit,of toch iets wat op wit lijkt.
Lelijke gordijnen gaan vervangen worden en ik heb de perfecte stof gevonden en dankzij de stof ineens ook mijn kleurenpallet voor de muren.

Plafond is vandaag aan de beurt,morgen de muren en dan nog ergens tijd vind om de gordijnen te maken.
Ik zie het nu al helemaal zitten en ben al helemaal in love.
Het eindresultaat krijgen jullie ook nog wel een keertje te zien,maar dan moet het hele plaatje kloppen.

3 opmerkingen:

  1. Schoon! Wij hebben hier Marrakech-blauw in de living, en ik wil daar toch vanaf omdat het een kil gevoel geeft. Maar voor een keuken lijkt me top!

    BeantwoordenVerwijderen