vrijdag 30 mei 2014

Dat was het dan alweer

Weken, zelfs maanden leefde we ernaartoe.
Veel uren voorbereiding met veel stress tot gevolg.
Maar zoals ik voorspelt had (om de heer des huize gerust te stellen) alles komt goed.
Zelfs de weergoden waren ons goedgezind.
Julie heeft een reuzedag gehad met haar 1 ste communie.
Jullie mogen even meegenieten met enkel foto's.
Van kleding,tot gastencadeaus tot versiering tot foto's,  alles maakte ik zelf.
Dankzij mijn uitstelgedrag kon ik de voorlaatste nacht nog een kleed voor Nora maken, maar ik herhaal het nog een laatste keer....
Relax,take it easy,alles komt goed, no stress ;)

14 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Waar vond je het blauwe stofje met gouden bollen?

      Verwijderen
    2. Ik liet die overkomen uit amerika,kan zo dirkt de webshop niet meer zeggen. Ik weet enkel nog dat ik serieus veel duane aan mijn been had :p

      Verwijderen
  2. die laarzen! GEWELDIG! ik ga dat proberen te onthouden. Toch meer geniet als je het allemaal zelf hebt gedaan hé. Je mag heel fier zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi gedaan! Ons feest zal het met minder voorbereiding moeten stellen vrees ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaw jong heel knap allemaal en schoon kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat aan de feestneus, proficiat aan de mama die zoveel inspiratie had en daar dan nog tijd voor vond om het te maken! HOera!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh zo mooi... prachtig tot in de details! hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar! En haar kleedje! Whauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi! En proficiat met jullie dame, zo te zien heeft ze een topfeest gehad!

    BeantwoordenVerwijderen