vrijdag 20 juni 2014

Test broek

Overal zag ik ze al passeren, de broekjes, de lekkere comfy sunnypants van LMV.
Ik ben vooral ook fan van de kinderversie en kon het dan ook niet laten om ze te testen.
Maar ooit eens, lang geleden maakte ik voor Julie een jacob-broekje waarvan ik toen te horen kreeg "ik doe ze wel aan,maar niet als ik buiten moet".
Twee jaar later heb ik er nog steeds een trauma van ;)

Maar goed,ik ging toch aan de slag,Julie zag het helemaal zitten en ik ook.
Wat een zalig broekske. Het zit op 1-2-3 in mekaar.
Ik vind de 134 mss net iets te breed voor mijn smalle trees, dus ik knipte al een 128 nu om een keertje te testen.
Deze broek was ook maar een teststofje, maar eigenlijk valt dat nog goe mee als ik ze zo aan zie.
Ik zette aan de binnenkant van de zak een fluoroze detailke en onderaan de broek hetzelfde en een lusje met een kamsnap, ik vond dat leuk.
En Julie....die vond de broek goe...die gaat de broek zeker dragen....thuis, als ze niet buiten moet komen. Dejavu noemt zoiets denk ik.
Maar ik geef niet op,ooit maak ik een broek die ze nooit nog uit wil doen.

1 opmerking: