zondag 2 november 2014

Bleighhhhhh

Kende dat gevoel ?
Zo nie kunnen zeggen wat, maar gewoon, bleiiggghhhhhh.
Awel dat heb ik dus al een heel weekend. (tis zelfs al langer maar dat hou ik maar voor mezelf)

Ik zou het op de tijd van het jaar kunnen steken, maar dan lieg ik,want herfst is mijn favoriete seizoen. Ik denk dat het eerder aan mezelf ligt.
Ik wil vanalles doen, vanalles maken en er gebeurt just niks.
Bleeiiggghhhhhh.

Ik had me voorgenomen om iedere dag één ding te naaien voor Poppie en dan 1 keer in de week lekker iets voor onszelf naaien.
Maar de meisjes lopen er nog steeds bij als seuten met hun te korte broekjes en te kleine kleedjes.
Foei mama.
Bleeiiiggghhhhh.

Een maand geleden zag ik in de zeeman kussenslopen liggen met ene dierenkop erop.
Ik dacht gelijk, wauw dat is nog eens cool en origineel.
Ja echt wel cool se.
Was het niet dat, terwijl die dingen in mijn kast lagen, half belgie al een zeemanhack gemaakt heeft.
En nu heb ik er ook geen zin meer in, want als iedereen het al heeft is het niet echt meer origineel.
Bleeiiigggghhhhhh.

Volgens mij word het gewoon tijd om het roer om te draaien van een "ikvoelmezobleeiigghh" naar een "ikvoelmijvandaagzohoempapapapaaaa".

Laten we zeggen dat we het vanaf morgen zullen proberen en dat ik vandaag nog lekker in mijn huispak, vanop mijn luie kont mag zagen, zeuren en een blleeeeeiiiiiggghhhhh-dagje hebben.



1 opmerking:

  1. Zeer herkenbaar! Even laten gebeuren....en dan weer helemaal ertegenaan gaan! Veel moed en succes vanaf NU!

    BeantwoordenVerwijderen