zondag 28 december 2014

De feesten voorbij

Voor ons zijn de feesten voorbij.
Vannacht moet ik weer gaan werken, morgen meneer terug.
Voor de kerstdagen had ik voor de meisjes nog wat leuks genaaid.
Voor Julie een paardenkleed met wel 2,20m stofbreedte in de rok.
Plooitjes, het is wat ;)
Voor Nora een kleed in een schattig winterstofje van chellebel met een indiana vestje uit La maison victor. Het pelske haalde ik bij de Stoffenstraat.
Zie ne keer wat een voorbeeldige kinderen ik heb (soms) ;)

Bij het opendoen van al de cadeautjes was die kleine wel heel erg in haar nopjes.
Tot slot nog even het cadeautje voor het neefje, die ondertussen al een ferme kerel is van 17.
Het vestje is niet zelfgemaakt, enkel de tektst erop. De cameo mocht nog eens van onder het stof komen. We hebben een haat-liefde verhouding, die cameo en ik.

Ik hoop dat iedereen ook leuke kerstdagen achter de rug heeft !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten