dinsdag 11 augustus 2015

Dit was het dan

Het besluit is genomen, op alle gebied.
Poppie stopt ermee, en de blog stopt ermee.
Waarom ?
Poppie omdat het lichamelijk niet meer gaat.
De blog ? Omdat ik niets meer bij te dragen heb in onze blogmaatschappij. Er zijn al zoveel blogs en zoveel leuke blogs, die nog wel fut en inspiratie hebben om wat te posten.
Niet dat ik niet meer naai hoor, want dat doe ik nog wel, maar voor ons. Foto's neem ik ook nog, maar geen zin om er iedere keer een verhaaltje bij te vertellen.
Dus ik eindig graag in schoonheid met nog enkele zelfmaak foto's.

Voor degene die mijn leven toch graag blijven volgen, ik verwijs je graag door naar instagram.
Je kan me vinden onder "Eufralie"

Bedankt allemaal om ons leven te volgen en te lezen en misschien tot een volgende keer.

Veel liefs
  Cindy
Mama poppemie

                               2 kleedjes op vraag van De Stoffenkamer (vorige eigenaars)


                                           Mijn allereerste zelfgebreide vest, een Bernadetje <3

13 opmerkingen:

  1. Amai, wat zijn die knappe dames weer groot geworden! Jammer dat je uit boogland verhuist, maar nog veel succes met alles wat op je pad komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ieder einde is een nieuw begin! Veel succes! Ik zal je graag volgen op instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is eindigen in schoonheid... Ik ben heel erg fan van jouw Bernadetje ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is eindigen in schoonheid... Ik ben heel erg fan van jouw Bernadetje ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is eindigen in schoonheid... Ik ben heel erg fan van jouw Bernadetje ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je veel succes in de toekomst, met je prachtige dochters en ferm gezin. Ik genoot elke keer van jou schrijfsels/maaksels/ naaisels. Het is nu tijd om van jou gezin te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. succes poppie! We vinden wel een manier om van je prachtige naaisels te blijven genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bedankt dat we mochten meegenieten van jouw naaisels... veel succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ever wanted to get free Twitter Re-tweets?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY & TOTALLY FOR FREE by using Add Me Fast?

    BeantwoordenVerwijderen