woensdag 18 juli 2012

Een nachtmerrie

Wat een nachtmerrie. Dat stul stof dat een "hoeddie" zou moeten worden is verschrikkelijk. De eerste keer dat ik met met nickey velours heb gewerkt. Wat rekt dat spul,hm hm. Bij het zig-zaggen begon de stof op te krullen. Mijn hele naaimachine hangt onder het stof. mijn neus zit precies vol blauwe pluisjes,kvoel me een smurfke.
De trui steekt half in mekaar,van buitenkant ist redelijk,binnenkant lijkt op niks.Tot overmaat van ramp brak mij nieuwe tweelingnaald midden in de nacht.Dat was dus het teken om te stoppen (het was ondertussen al 1u s'nachts).
Straks maar naar de winkel voor nieuwe tweelingnaald en dan nog maar eens een poging doen.
Tips zijn welkom,heel graag zelfs. Vanavond moet de trui klaar zijn,dan post ik het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten