dinsdag 17 juli 2012

Overschot-rokje

Gisterenavond gezellig met mijn maatje aan het naaien geslagen.Alles is toch leuker met zijn tweetjes hé. Er was nog een restje stof over van de grote poppemie haar winterrokje. We hebben gepuzzeld en nagedacht en kwamen tot de conclusie dat er nog wel een a-rokje voor de kleine poppemie zou uitgeraken. En aanschouw hier het resultaat.
Ook gevoerd,want het is wederom een winter-editie.
Ik had ook nog een metertje van dat roze,gehaakt spul liggen en daar kwam ik net mee toe om onderaan een boordje te maken. Tis best schattig moet ik zeggen.Toch meer een "grote meisjes modelleke" en het staat haar leuk. Nu is het nog een beetje aan de lange kant,maar hey, tis nog geen winter hé (alhoewel je er met dit weer aan zou twijfelen)
Maar wat een gefrul om zo'n kantje eraan te krijgen. Omzomen gaat niet tien ,maar honderd keer sneller,maar ja dan heb je dit leuke dingetje niet natuurlijk.
Vanavond gaan we ons verdiepen in een hoedie (of hoe noemt het zo'n trui-kap gedoe). Of dat ook goed komt ? Tja dan zal je de volgende dagen moeten komen piepen hier :)
Nog een hele week genieten van mijn aangename logé en misschien rollen er nog wel een paar leuke dingen vanonder mijn machientje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten