woensdag 11 juli 2012

Eigen labels brengen veel werk mee

Yesss,ze zijn er. Mijn eigen labels. Ik kon er niet aan weerstaan om eigen kledinglabels te laten maken. Maar eigenlijk was het ook weer een noodzaak. Ah ja,de poppemiekes wisten dus echt niet welk de voor-of achterkant van hun kleding was.
Maar vanaf nu komt er in alles wat vanonder mijn machien rolt een labeltje.Net zoals bij de echte.
Er is natuurlijk wel een nadeel aan verbonden.Ik moest in één keer 50 labels bestellen.En ik vind dat zooooo erg,nu moet ik gewoon nog super veel rokjes en kleedjes maken. Niks aan te doen,ik mag die mooie labels niet verspillen ;)
 Gisteren ook een ikea'tje gedaan en twee stofjes meegebracht om aan de wintercollectie van de poppemiekes te beginnen. Ze liggen te wachten om tot rokje gedoopt te worden met een "mama gemaakt" labeltje :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten