zaterdag 7 juli 2012

Het allereerste berichtje

Voila,hier ben ik dan. Mijn eerste kennismaking met mijn eigen blog. Kinderspel schrijven ze,zelfs een computerleek kan dit. Uhu,ik vind het best moeilijk hoor. Maar goed,ik doe een poging en we zien wel wat er gebeurt. Het kan goed zijn dat er geen kat dit leest,maar dan heb ik er toch nog zelf plezier aan hé. Niets zo leuk dan met je zelf lachen en tegen jezelf praten (doe ik heel veel,heb ik altijd gelijk)
Waarom ben ik met deze blog gestart ?
Wel,ik lees al een tijdje mee op al die leuke blogs over handwerk. Ideaal om ideetjes op te doen. En aangezien ik de laatste tijd heel vaak aan mijn naaitafeltje te vinden ben,moest ik me toch ook wel eens laten horen/lezen aan de buitenwereld.
Dus binnen enkele minuten schrijf ik geschiedenis en wordt mijn eerste bericht op mijn eigen blog geplaatst. Wauw,geweldig,fantastisch (zou ene meneer Wally zeggen)

Dus veel leesplezier,als is dat nu nog niet veel.Ik ga proberen mijn naaitoestanden en mijn baktoestanden te posten en dan is de keuze aan U om het leuk te vinden of niet. (als het niet zo is,hoef je het niet te zeggen hoor ;)  )

2 opmerkingen:

  1. Komen er ook receptjes en patroontjes? Zalig jouw blog, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Receptjes,da kan geregeld worden :) Patroontjes,hmmm,ik teken ze eigenlijk zelf aan de hand van kleding die goed past. En ik heb al moeite om deze blog goed onder de knie te krigjen. Dus vraag ik me af hoe lang het gaat duren voor ik doorheb hoe ik een patroon (dat nu ergens op papier staat en in mijn rommelkast ligt) op mijn pc ga krijgen en dan ook nog eens doorsturen. Dat is echt wel te veel voor een kip zonder kop als ik,hihi.
    We zien wel,geduld wordt meestal beloond :)
    En bedankt voor je leuke reactie,toch wel fijn te weten dat ik dan toch gelezen word.

    BeantwoordenVerwijderen