woensdag 25 juli 2012

Setjes

Deze namiddag toch maar binnen verkoeling gezocht.De poppemiekes kleuren en mama naaien.
Ik had me nochtans voorgenomen om geen zomerkledij meer te maken,want de kasten hangen vol.Maar met buiten 30 graden,kan ik toch moeilijk wintergoed zitten naaien.
Dus een vrolijk katoentje uitgezocht uit mijn collectie (oh wat hou ik toch van bolletjes) en eraan begonnen. Twee simpele klokrokjes die ik nog een beetje wijder gemaakt heb zodat ze toch nog een beetje zwieren.En natuurlijk moesten we een matching shirtje hebben. En dat was het ideale excuus om die geweldige flockfolie van gisteren nog eens boven te halen :)
De kleine poppemie koos dit keer een bambi en de grote poppemie wou "love-birds".
Ik vind het wel geslaagd,en jullie ????

2 opmerkingen:

  1. Bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog. De 2 setjes zijn geweldig mooi, ik zou niet kunnen kiezen. groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw,die zijn super mooi!!Ik zou ze alle twee willen...Hi hi

    BeantwoordenVerwijderen