vrijdag 3 augustus 2012

Dingen zonder voet

Doktersorde : voet laten rusten.
Dan zoeken we dingen om te doen waarvoor we geen voet nodig hebben.

Wie heeft er nu niet zo ergens achter in de kast nog strijkparels staan. Ik denk dat iedere moeder met een dochter of twee,drie,vier nog wel wat van die kleine,onozele,prutserige pareltjes heeft staan.Ik ben ook zo,wel 15.000 om juist te zijn (en dan nog ergens zo een halve doos)
Dus om de voet te sparen en mijn engelengeduld op de proef te stellen begon ik vol goede moed.
Eerst alles mooi rechtzetten,wat het meeste werk is.
5 minuutjes op 200 graden in een voorverwarmde oven en we hebben pareltjes,joepiiiii
Er zijn er die hard werken
Er zijn er die gewoon een beetje profiteren en wachten op het resultaat
Zie je,geen voet te bespeuren ;)
We maken ook nog enkele cadeautjes voor jarige meisjes
Daarna was het mijn beurt om iets moois te maken. De grote poppemie heeft op school een kussentje nodig (zegt ze,of het waar is kan niemand me vertellen).Dus ikea kussen van 3 euro een beetje "gepimpt" De naam is in glitterfolie en de bambi in flockfolie. Helaas wilde de glitterfolie niet zo goed meewerken (was de eerste keer dat ik dit probeerde) en ziet het kussentje rond de naam bruin :(
Spijtig want ik vind het anders wel een geslaagd projectje.
En de grote poppemie was ook in een creatieve bui. Zo moeder zo dochter. (en weer zat er eentje bij en keek ernaar)











2 opmerkingen:

  1. mmm ik zou dat precies ook wel zien zitten, op doktersvoorschrift niets mogen doen (behale zitten) whoehaaa, ze zouden hier thuis niet lachen (ikke wel )
    allé, als uw kindjes nog zo klein zijn is het wel niet alles natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is meer liggen dan zitten hoor,en de pijn is nu nie echt een lachertje.Maar een hele dag liggen is toch ook niks voor mij,dus tussendoor entertain in de poppemiekes.

      Verwijderen