zaterdag 18 augustus 2012

Eindelijk

Eindelijk vakantieeeeeeee !!!!!!!!!
Gisteren rond de middag was de stilte gedaan :)
De laatste dag gewerkt en nu genieten.En we zijn al direkt een zwembad gaan kopen met de poppemiekes. Natuurlijk een roos ,met prinsessen,wat anders.
De pret kon niet op. Zo zalig dat giechelen en lachen van de poppemiekes.
Na het spelen in het (ijskoude) water waren ze uitgeteld.Nog een beetje genieten van het avondzonnetje en de eerste vakantienamiddag zat er al op.




Maar ik heb mijn best nog gedaan. Ik heb voor de poppemiekes nachtwerk geleverd. Dit hete weer vraagt om luchtige kleedjes. Dus de "wintercollectie" waar ik aan bezig was heb ik even aan de kant gezet om toch nog een kleedje te maken voor de meisjes.
Tot vannacht 1u bezig geweest maar ik vind het resultaat echt wel de moeite.Ze hadden niet echt van die luchtige kleedjes omdat je ze meestal niet nodig hebt hier bij ons. Dus nog wat overschotjes bij elkaar gezocht en eraan begonnen. Een gratis patroontje van oliver(of zoiets) en een heel goede handleiding en dan heb je een supertof kleedje.
Ik ruik bandwerk,want ik ga er vanavond nog een paar maken nu ik weet dat het model goed past.
En nu verder genieten...eindelijk :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten