donderdag 25 oktober 2012

Allemaal beestjes

Ik heb het weer klaargespeeld.
Nog een diertje erbij.Ondertussen nummer 8 en dan tel ik de tientallen vogeltjes die mijn kippeneten komen stelen niet mee :)
In de zomer zaten er hier ineens 7 kittens. Wilde kittens.Ik heb ze toen verschillende keren eten gegeven en ik was zelfs al zo ver dat ik één kitten kon aaien.De moeder is zwart/wit en 6 kittens zijn net zo,maar eentje was anders,schattig gevlekt,beetje grijzig.En net die kon ik aaien.
En plots waren ze weg,ik zag geen enkele poes meer.Met twee duivenmelkers in de geburen vreesde ik voor het ergste. En plots stond ze hier terug.
Die schattige kitten is een lieve poes geworden,of kater,heb ze nog niet zo goed bekeken :)
Maar ze is nog steeds lief,is al minder schuw en als ik ze roep komt ze af.Ze is vanaf nu gedoopt tot "Poessie".
Dus sta ik iedere dag te roepen,poeeeessssiiieeeee,kom kom kom,poessie poessie poessie.
Ben nog eens op zoek gegaan naar een foto van die kittens. En nu moet je niet denken dat ik altijd met een fototoestel in mijn handen rondloop hoor.Het is niet altijd,maar wel veel :)
Hier zijn 4 van de 7 kittens,deze foto is eind mei genomen zag ik net.


2 opmerkingen: