dinsdag 6 november 2012

En ik ga door

Ik heb de smaak terug te pakken.Ik voel me goed.Heb vanaf gisteren lekker 2 weken verlof en mijn kasten zijn opgeruimd.Woohooo.Ik kan doen wa ik graag doe nu,naaien. Achter mijn stikmachien dus ;)
Ben aan een kleedje voor mezelf begonnen.Eerste keer dat het iets voor mij is,spannend dus.De burda 7828.
Ik had zwarte tricot liggen met oranje achtige bolletjes en ben er gewoon aan begonnen.Wel met de nodige schrik,want als het niet lukt is het wel veel stof dat verloren gaat.
Ik was ook nie zeker va de mouwen.Meneer poppemie vond korte mouwen,anders waren het teveel bollekes en ik vond lange mouwen,want ben een koukleum en het is bijna winter.
Heb dan de gulden middenweg genomen en driekwart mouwen gemaakt :)
Alle gemaakt,het is te zeggen,geknipt.
En om een ideetje te krijgen van hoe het er zou moeten uitzien heb ik het eens op de paspop vastgemaakt.
And I like what I see :)
Ik vind het echt mooi,komt goe ik voel het.Als nu de overlock en mijn stikmachien en de tweelingnaald nog goe willen meewerken,dan wordt het een geslaagd eerste "voor-mij-stuk".
Op hoop van zegen maar !

9 opmerkingen: