zaterdag 10 november 2012

Tarraaaaaa

Hier ben ik dan,met mijn kleedje.
De hele namiddag aan gewerkt.De twee voorpanden,de rugpand en de mouwen opnieuw moeten knippen.Maar goed dat ik genoeg stof had.En deze keer ging het als een fluitje van een cent.Geen problemen gehad.Ik laat jullie nie langer in spanning en laat het gewoon zien.Ben er zo fier op :)
Da is al den achterkant :)
En dan nu...tarraaaaaaa...
Het was een hele strijd,maar het was het waard.Ik vind het zo'n leuk kleedje geworden.Het stofje vind ik nog steeds prachtig en het patroon is eigenlijk helemaal niet moeilijk.
Er zullen er zeker nog volgen en het zal altijd beter en beter lukken.
Ik heb er okergele kousen en okergeel topje onder gedaan en de collega's vonden het mooi :)

Op naar het volgende projectje.


11 opmerkingen:

  1. Heel mooi, staat je geweldig! Inderdaad heel mooi met het geel gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volledig mijne smaak!
    waarschijnlijk ook de smaak van mijn collega's, (wij kopen allemaal hetzelfde)
    dus misschien moet ik er zelf ook eens aan beginnen....
    dan ben ik toch uniek qua stofje
    is het rekkende stof
    en welk patroon was het ook alweer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt waar,begin eraan ! Het is een leuk en makkelijk patroontje (zegt ze nu na eerst drie dagen te vloeken) ;)
      Het is idd in tricot en het patroon is de burda 7828.
      Doen hé :)

      Verwijderen
  3. Het is heel mooi geworden en staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat prachtig! Staat je ook gewoon echt enorm goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!! Ik zie dat ge mijn voorbeeld gevolgd hebt en uw hoofd van de foto geknipt hebt. Ik beloof dat ik dat nooit meer zal doen als gij t uwe er de volgende keer ook aanlaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahha,ik ga geen hoofd beloven,wil jullie niet laten schrikken hoor ;)

      Verwijderen