dinsdag 11 december 2012

"Pimpen " die handel

Fluovestjes.
Weinig schoon aan hé. Maar vanaf deze maand moeten de poppemiekes ze aan voor school.Er wordt zelfs controle gedaan aan de schoolpoort.Spannend allemaal zenne.
En hoe meer kindjes er eentje aanhebben,hoe meer kans ze maken op een prijs of zoiets.
Maar goed,ik had nog 2 kindervestjes liggen.
Helaas stond er op de rug reclame van meneer poppemie zijn werk en helaas zag de grote poppemie dat niet zitten.
Dus dacht ik,pimpen die handel.
En voila,de mottige reclame is vervangen door andere en betere dingen.
Wel geslaagd vind ik.
De poppemiekes zijn in ieder geval heel fier naar school gegaan vanmorgend. (ook al stak het vanavond al verfrommeld in de grote poppemie haar boekentas)

5 opmerkingen:

  1. Het fluo wordt inderdaad een stuk aantrekkelijker zo! Al doet het gefrommel vermoeden dat uw poppemie en ik een iets andere mening aangedaan zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk!
    Hier krijgen ze ook een prijs als ze 3 keer een volledige ton hebben vol gekregen met de bonnetjes die ze aan de schoolpoort krijgen.
    Ze gaan dan een heuse cinemazaal maken in een klas met popcorn enz :-)
    De zoon vindt het alleszins niet erg om aan te doen, maar een beetje pimpen is altijd wel leuk natuurlijk, mss ga ik het ook nog doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen