donderdag 31 januari 2013

En dit is het dan

Weet je nog,mijn give away ,awel die is vandaag aangekomen op zijn bestemming.
Hoe ik dat weet ? Ik heb persoonlijk voor postbode gespeeld.
De blog van Naadjes en draadjes was de gelukkige winnares en blijkt dat ze ook nog niet eens zo ver van mij woont.Best grappig vind ik.
Dus ben ik het persoonlijk gaan afgeven.Met een geweldige verwelkoming van een lieve hond :)
En voor degene die er net naast gegrepen hebben,maar die wel curieus zijn wat die verrassing nu was.
Dit is het dan...
Alles schoon ingepakt.Ik heb hier heel erg mijn best voor moeten doen,want ben geen meester in de inpakkunsten.
En dit zat er allemaal in...
Een setje oorbellen voor het lente gevoel al een beetje op te wekken.
Twee brochekes gemaakt van strijkpareltjes.
Een notitieboekje met een vilten kaftje ,waarop ik (na ik gevraagd heb wat ze leuk vind) een bambi heb geflockt.En er zit nog een bladwijzertje bij.
En een pakketje om zelf schattige cupcakes te haken.

De volgende give away doe ik als ik aan 100 lezers geraak ;)


4 opmerkingen:

  1. Dikke merci. Ik vond het zonde om dat leuke inpakpapier stuk te maken, maar dochterlief had er minder moeite mee. Na wat gediscussieer hebben we de buit eerlijk (iets eerlijker voor mij als voor haar) verdeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik dacht zo,als ik een schoon papierke pak,valt het nie zo op dat ik niet goed ben in inpakken ;)

      Verwijderen
  2. Wat een fijne give away! Grappig dat jullie niet zo vel bij elkaar vandaan wonen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe give-away....proficiat aan naadjes en draadjes!
    En wat een mooi inpakpapier zeg....
    :)

    BeantwoordenVerwijderen