zondag 17 februari 2013

Laatste dag

De week is weer zo snel voorbij gegaan.Alweer de laatste dag vakantie en ook die loopt op z'n einde.Morgen gaat alles weer zijn normale gangetje en moet mama helaas weer gaan werken.
De poppemiekes zijn vandaag zo flink geweest.
Vanmorgend heb ik ze aan het werk gezet en de bedden laten opmaken.Daarna hebben ze cupcakes gebakken,helemaal alleen.(het oven gedeelte nam ik wel voor mijn rekening)
En kijk eens goed naar die kleine deugeniet op de achtergrond.Eerst komt ze gekke bekken trekken en daarna zit ze rustig in de pot glazuur met haar vingers.En ze dacht dat niemand het had gezien.

Vandaag heb ik ook iets gemaakt waarvan ik een paar maand geleden had gezworen dat ik het nooit zou maken.
Poppenkleedjes.Ik hoor het me nog zeggen.Zo'n prullewerk,dan koop ik ze wel in de winkel,daar begin ik niet aan.Tot ik de prijzen zag van die kleedjes,amai,ze zijn nog niet verlegen,daar koop ik 2 meter stof voor en voorzie ik een heel poppen weeshuis van kleedjes.
Maar allé,ik tekende een simpel a-lijntje en ging aan de slag.En het ergste van al,in vond het nog leuk ook ;)

En de bedjes werden voorzien van nieuwe dekentjes en kussentjes.Aan de ene kant warme fleece,want ik zou niet willen dat die poppen koud krijgen, en aan de andere kant een rood uiltjes stofje dat ik nog ergens had liggen.
Awel ik vond het een geslaagde laatste dag en nu gaan we nog rustig genieten van de avond.


5 opmerkingen:

  1. De poppen zijn goed voorzien..heel knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een productieve laatste dag! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kortom een geslaagde zondag, blije poppen, blije meiden, blije mama!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :) De poppen zien er prachtig uit in hun nieuwe kleedjes. En jouw dametjes staan er ook bij te stralen :)

    BeantwoordenVerwijderen