zondag 30 juni 2013

Het is hier stil

Alles gebeurt hier de laatste tijd een beetje op automatische piloot.
En soms gebeurt het,dat het automatisme iets vergeet.
Zo ook vandaag.
Meneer poppemie is jarig,ikke beetje vergeten,foei.
Maar de meisjes en ik hebben een hele mooie kaart gemaakt
(ook wel omdat we een echte kaart vergeten te kopen zijn,maar sstttt)
Als hij dadelijk van zijn werk komt gaan we maar extra hard zingen zodat het niet opvalt dat we ook een cadeautje vergeten zijn.En om nu nog snel een onderbroek of zo te maken is het een beetje te laat :p

Deze week mogen jullie nog wel een kleedje verwachten in een superstofje,allé ik vind het toch een schoontje.Het is zo goed als klaar,enkel omzomen,maar ik kom er maar niet toe.
En de winnaar van mijn give-away,die heeft ocharme al zo lang moeten wachten.
Ik beloof plechtig dat ik daar de komende week ook werk van ga maken.

En nu ga ik mijn stembanden opwarmen,want binnen een kwartiertje moet ik uit volle borst zingen.

3 opmerkingen:

  1. goed zingen hé. Gelukkige verjaardag aan de man des huizes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk hebben jullie wat genoten van de verjaardag en even de gedachten kunnen verzetten!

    BeantwoordenVerwijderen