dinsdag 2 juli 2013

driehoekjes,driehoekjes en driehoekjes

Als ik er lang en aandachtig naar kijk,wordt ik er duizelig van.
Ik zing tijdens het naaien spontaan,"weet je wat ik zie als ik gedronken heb,allemaal driehoekjes".
En nu het af is,ben ik nog meer fan van het stofje dan ervoor.
Schoon hé :)
Ik mis enkel nog een roos detailke . (ja ik weet het,ik kan het niet laten om roze te gebruiken)
Misschien een mooie bloem of een geflocked figuurtje,ik ben er nog niet helemaal uit.
Wat ik wel weet dat is dat ik ook zo een kleedje zou willen :p
En toevallig heeft mijn grote meid exact dezelfe kleur blauwe stoere laarsjes als het blauw in het stofje.Zo mooi.
Ja driehoekjes,ik zie ze zitten.
En als jij ze ook wel ziet zitten,ga dan hier http://www.roosenviolet.be/driehoeken , zeker een kijkje nemen.


9 opmerkingen:

  1. maak mss deze http://eloleo.blogspot.be/2011/05/de-andere-blommen.html int roze met een hartje van driehoekjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, en ik zou ook voor een bloem volgens bovenstaande link gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. of een roze sjaaltje op dragen ? :-) Prachtig jurkje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig stofje! Kleedje is ook erg geslaagd! Weer een kleine dame blij gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!
    Ik zou gaan voor een roze detail, als je flockt, is het zo definitief.
    Met een bloemetje, ketting, ... kan je dochter afwisselen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen