dinsdag 1 januari 2013

De eerste van het jaar

Hier zijn we dan met het eerste blogberichtje dit jaar.Hopelijk niet het laatst natuurlijk.
Ook ik wil aan iedereen mijn beste wensen geven voor 2013.En ik wens aan iedereen een jaar toe vol met liefde,geluk en creativiteit.
Wij hebben het oude jaar afgesloten met zelfgemaakte cadeautjes.
En ik moet zeggen,ze vielen beter in de smaak dan ik had gedacht.
Voor mijn vader,die net een nieuwe beetle gekocht hebben,ook een witte.Een geflockt t-shirt waar ik enorm veel snijwerk aan gehad heb.
Voor mijn moeder,die vanaf nu kan snutten in stijl.
Voor mijn grootvader,de grootste snoeper ooit en hij ziet dan ook nog heel graag hertjes :)
En voor mijn grootmoeder,mijn eerste zelfgemaakte kussentje,een ruggensteuntje voor de pijnlijke dagen,met een warme fleece achterkant.

En ik,ik begin het nieuwe jaar met een kamsnap tang en een nieuwe stofschaar.
En ik ben er helemaal klaar voor.





6 opmerkingen:

  1. Zeer schoon, de cadeaus!
    Veel plezier in 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe cadeautjes, de beetle is super! ik wens je een geweldig tof en creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai....gij hebt die geflockte t-shirt zelf gemaakt...ik neem mijn hoed af voor u en ik maak er nog een ontzettend diepe buiging bij...SUPERCHIC!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een mooie kado's heb je gemaakt, die beetle is echt super. Ik had pas eens ergens wat gelezen over flockfolie en dit lijkt me heel leuk om zo zelf tshirts te pimpen.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen